Milloin Polarsense on perustettu?
Polarsense perustettiin vuonna 2017 ja oma verkkokauppamme aukesi huhtikuussa vuonna 2021. Tätä ennen olemme olleet osa Weecosin vastuullisen muodin verkostoa.
Ketkä ovat Polarsensen takana?
Olemme luontoa rakastava pariskunta ja syksyllä 2017 kypsyi idea valjastaa perheyrityksen käytössä ollut laserkaiverrin myös omia projekteja varten. Halusimme tehdä kunnianosoituksen suomalaiselle
metsälle ja pohjolan tarinoille.
Onko Polarsensella kivijalkamyymälää?
Tällä hetkellä meillä ei ole kivijalkamyymälää, mutta mahdollisista pop-up myyntipaikoista tiedotetaan erikseen.
Voinko ostaa Polarsensea Suomen ulkopuolella?
Kyllä! Verkkokauppamme toimittaa kansainvälisesti ympäri maailman. Myös lista jälleenmyyjistä päivittyy tänne.
Millainen takuu tuotteilla on?
Tuotteillamme on takuu valmistusvirheiden varalta, joka kattaa vialliset tuotteet. Pyrimme korjaamaan vialliset tuotteet, jotta tuote pääsee uudelleen käyttöön, mutta jos tuote ei ole korjattavissa, asiakaspalvelumme auttaa sinua reklamaatiossa.
Miten saan yhteyden asiakaspalveluun?
Voit olla meihin yhteydessä sähköpostitse polarsense.orders@gmail.com tai puhelimitse 0405396284.
POLARSENSEN VERKKOKAUPPA
Mistä tuotteet toimitetaan?
Kaikki Polarsensen verkkokaupasta tehdyt tilaukset toimitetaan työpajaltamme Helsingistä.
Mitä maksutapoja verkkokaupassa on?
Tarjoamme verkkokaupassamme laajasti erilaisia maksutapoja aina MobilePaysta, korttimaksuihin ja verkkopankkiin. Maksuvälittäjinä käytämme kotimaista Paytrailia.
Onko verkkokaupassa varaava ostoskori?
Verkkokaupassamme ei ole varaavaa ostoskoria. Tuotteet siis varautuvat ostajalle vasta siinä vaiheessa, kun maksu on tehty.
Tein tilauksen - milloin pakettini saapuu?
Käsittelemme tilaukset yleensä maksimissaan neljässä arkipäivässä, mutta kampanja-aikoina ja uusien lanseerausten aikaan käsittelyssä voi mennä hieman pidempään. Suomessa paketit ovat siis perillä parhaillaan tilauksesta seuraavana päivänä.
Paljonko toimitus maksaa?
Kierjeenä kulkevien korujen toimitus Suomeen maksaa 4,50 €. Suurempien tuotteiden, kuten pöytien toimituskulut on ilmoitettu erikseen.
Minne toimitatte?
Toimitamme maailmanlaajuisesti.
Saako tilaukseen valittua lahjapaketoinnin?
Valitettavasti tällä hetkellä emme tarjoa lahjapaketointia.
Voiko tuotteita tilata lahjaksi?
Mikäli haluat tuotteen menevän suoraan lahjan saajalle, voit laittaa toimitusosoitteeksi suoraan vastaanottajan.
Tuote on loppunut varastosta - tuleeko niitä vielä lisää?
Infoamme aina lisäeristä verkkokaupassamme, Facebook- sivuillamme sekä Instagramissa.
Voinko jättää paketin noutamatta, jos en halua vastaanottaa sitä?
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.
MAKSUT
Onko maksaminen turvallista?
Maksaminen Polarsensen verkkokaupassa on turvallista. Maksumme käsitellään tunnetun Suomalaisen kolmannen osapuolen maksupalvelun Paytrailin kautta.
Mitä maksutapoja verkkokaupassa on?
Voit maksaa Polarsensen verkkokaupassa verkkopankilla, maksukorteilla, laskulla ja mobiilimaksulla. Maksupalvelut välittää Paytrail.
Miten käytän alekoodin tai lahjakortin?
Alennuskoodit ja lahjakortit ovat yhdistelmä kirjaimia ja numeroita. Muistathan olla erityisen tarkka, kun kirjoitat koodia - muista isot ja pienet kirjaimet erikseen!
Miksi alennuskoodini ei toimi?
Tarkista ensin koodin oikeinkirjoitus. Suosittelemme kopioimaan ja liittämään koodin, jotta se on varmasti oikein. Varmista myös, että koodin edessä tai perässä ei ole ylimääräisiä välimerkkejä.
Muista käyttää koodisi tai lahjakorttisi ajoissa. Suurin osa alekoodeista vanhenee muutaman viikon kuluessa ja lahjakortti toimii 12 kuukautta ostopäivästä.
Jos et tiedä onko koodi vielä toimiva, voit ottaa asiakaspalveluumme yhteyttä ja tarkistamme sen puolestasi!
Suurin osa alennuskoodeista käy vain normaalihintaisiin tuotteisiin. Lahjakorttia voi käyttää normaalihintaisiin ja alennettuihin tuotteisiin.
Jos koodi on kirjoitettu oikein, se on edelleen voimassa ja tiedät koodin sopivan valitsemiisi tuotteisiin, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.
TOIMITUKSET
Kuinka paljon toimitukset maksavat?
Pienillä paketeilla toimituskulut Suomeen ja EUn sisäisiin maihin ovat 4,5€ ja muualle maailmaan 7€.
Suuremmissa paketeissa toimituskulut on mainittu erikseen.
Kauanko toimituksessa kestää?
Käsittelemme tilaukset yleensä maksimissaan kolmessa arkipäivässä, mutta kampanja-aikoina ja uusien lanseerausten aikaan käsittelyssä voi mennä hieman pidempään. Suomessa paketit ovat siis perillä parhaillaanseuraavana päivänä tilauksesta.
Tein tilauksessani kirjoitusvirheen/haluan muuttaa toimitusosoitetta - mitä teen?
Ota meihin yhteyttä mahdollisimman nopeasti polarsense.orders@gmail.com.
Milloin tilaukseni lähtee?
Yleensä tilaukset pääsevät kuljetusyrityksen matkaan 1-4 arkipäivässä, mutta uusien lanseerausten ja kampanjoiden aikaan tässä voi mennä jopa 10 arkipäivää.
TILAUKSESTANI
Tuliko tilaukseni läpi?
Saitko sähköpostiisi tilausvahvistuksen? Jos sait, tilauksesi meni läpi onnistuneesti!
Jos et saanut tilausvahvistusta, suosittelemme tarkastamaan roskaposti-kansion. Jos et siltikään löydä tilausvahvistusta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme - joissain tapauksissa sähköposti ei pääse läpi tai esim. maksupalveluntarjoajan puolella on jokin viivästys. Asiakaspalvelumme voi tarkistaa tilanteen ja lähettää sinulle tilausvahvistuksen uudelleen.
Miten peruutan tilaukseni?
Voit peruuttaa tilauksesi ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Suosittelemme olemaan meihin yhteydessä mahdollisimman nopeasti, jotta paketti ei ehdi turhaan matkaan ennen peruutuksen tekemistä.
Saat meihin yhteyden sähköpostitse polarsense.orders@gmail.com ja puhelimitse (+358405396284)
Tein tilauksen - voiko siihen lisätä tai poistaa tuotteita?
Jos et ole saanut vahvistusta toimituksesta, on luultavasti mahdollista muokata tilausta. Ota meihin yhteyttä polarsense.orders@gmail.com.
Voinko tehdä tilauksen puhelimitse tai sähköpostitse?
Toki! Voit ilmoittaa haluamasi tuotteet meille sähköpostitse ja asiakaspalvelumme tekee sinulle tilauksen ja lähettää maksulinkin sähköpostiisi. Muista, että tuotteet varautuvat sinulle vasta maksun tehtyäsi.
Olisin kiinnostunut jälleenmyynnistä.
Ota meihin yhteyttä polarsense.orders@gmail.com yrityksesi tietojen kanssa ja palaamme sinulle asiaan mahdollisimman pian!
PALAUTUKSET/VAIHDOT/REKLAMAATIOT
Kuinka teen palautuksen?
Palautusaika on 14 vuorokautta paketin vastaanottamisesta.
Palautukset Suomessa: Täytä palautuslomake ja tulosta se tuotteen mukaan. Paketoi palautettavat tuotteet hyvin ja kirjoita palautuslomakkeessa olevat palautusosoitetiedot paketin päälle.
Huomaathan, että palautus ei koske personoituja tuotteita.
Suomen ulkopuoliset palautukset: Ota yhteys asiakaspalveluumme polarsense.orders@gmail.com palautuksen järjestelyä varten.
Voinko vaihtaa tuotteen?
Kyllä. Vaihto-oikeus on voimassa 14 päivää paketin vastaanottamisesta. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse polarsense@gmail.com tai puhelimitse (+358405396284) ja tarkastamme saldotilanteen toivomasi tuotteiden perusteella. Asiakaspalvelumme ohjaa sinut vaihdon läpi. Vaihto-oikeus ei koske personoituja tuotteita.
Koska saan rahanpalautuksen?
Palautustenkäsittely kestää maksimissaan 14 arkipäivää siitä päivästä, kun palautuspaketti saapuu varastollemme. Saat sähköpostitse ilmoituksen, kun rahanpalautus on tehty. Rahanpalautus tehdään alkuperäisesti käyttämällesi maksutavalle ja voi mennä muutama päivä, ennen kuin rahat näkyvät maksutavallasi.
Kuinka teen reklamaation?
Olemme pahoillamme, jos tuotteemme ei ole vastannut odotuksia. Asiakaspalvelumme auttaa sinua reklamaatiossa. Prosessin aloittaaksesi, ota mahdollisimman tarkat ja selkeät kuvat tuotteesta ja tuotteessa esiintyvästä ongelmasta ja lähetä kuvat ja mahdollisimman tarkka kuvaus ongelmasta meille sähköpostitse polarsense.orders@gmail.com. Palaamme sinulle mahdollisimman pian sähköpostitse tai soitamme sinulle, jos tarvitsemme lisätietoja.
Sain paketissani väärän tuotteet.
Olemme pahoillamme virheestämme! Ota meihin yhteyttä sähköpostitse polarsense.orders@gmail.com tai puhelimitse (+358405396284) Järjestämme tuotteelle palautuksen ja varmistamme, että saat oikean tuotteen pian.
Vastaanottamani tuote on vahingoittunut.
Olemme pahoillamme! Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin järjestämme sinulle vaihdossa uuden, vahingoittumattoman tuotteen tai jos tuote on loppuunmyyty, teemme sinulle rahanpalautuksen. Ota meihin yhteyttä sähköpostitse polarsense.orders@gmail.com tai puhelimitse (+358405396284)
Täytyykö palautukset lähettää alkuperäisessä pakkauksessa?
Ei tarvitse! Riittää, että tuotteet ovat suojattuna hyvin - saat pakata tuotteen miten haluat.
Voinko palauttaa ennakkotilausta?
Ennakkotilaustuotteilla on normaali 14 vuorokauden palautusoikeus.
Onko aletuotteilla vaihto- ja palautusoikeutta?
Samat vaihto- ja palautusoikeudet koskevat niin ale- kuin normaalihintaisia tuotteita. Aletuotteilla on siis 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus alkuperäisessä myyntikunnossa.
Voinko vaihtaa tuotteen eri hintaiseen tuotteeseen?
Vaihtaessa edullisempaan tuotteeseen, erotus hyvitetään lahjakortille. Kalliimpaan tuotteeseen vaihto ei valitettavasti onnistu, koska emme voi tehdä lisäveloitusta maksettuun tilaukseen.
Nämä toimitusehdot ovat voimassa 3.5.2021 alkaen.
FeelPolar Oy
Peltokyläntie 2
00740 Helsinki
+358405396284
polarsense.orders@gmail.com
polarsense.fi
2867194-9
Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Turvallisen ja helpon ostokokemuksen tarjoamiseksi Polarsensen Verkkokaupassa on tarjolla seuraavia maksutapa vaihtoehtoja:
- Yleisimmät korttimaksutavat (Visa, Mastercard, American Express)
- Kaikkien kotimaisten pankkien verkkomaksupainikkeet: Nordea, Osuuspankki, DanskeBank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki
- Mobiilimaksutavat (Mobilepay)
- Lasku- ja osamaksutavat (Collector Bank)
- Lahjakortti
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana
toimii Paytrail Oyj (2122839-7), yhteistyössä suomalaisten pankkien ja
luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan. Maksutapojen tarjoajat ovat kolmansia osapuolia, joiden
kanssa Polarsense on solminut yhteistyösopimukset. Asiakas syöttää itse kaikki
luottokortti- tai verkkopankkimaksutiedot pankin tai maksupalveluntarjoajan
sivuilla. Tietoliikenneyhteyksissä Polarsense käyttää salattua SSL -yhteyttä.
Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Paytrail Oyj:n (2122839-7) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Polarsensen yleiset ehdot.
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
FeelPolar Oy
Peltokyläntie 2
00740 Helsinki
+358405396284
polarsense.orders@gmail.com
polarsense.fi
2867194-9
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.
Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.
Toimitamme tuotteet mahdollisimman pian tilauksen vastaanottamisen jälkeen. Tähän menee noin 2-4 arkipäivää, mutta kiireellisinä aikoina korkeintaan 10 arkipäivää. Kiireellisiä aikoja ovat erilaiset kampanjat tai uusien mallistojen julkaisuajankohdat. Joillakin tuotteilla voi olla pidempi toimitusaika ja tällöin tieto toimitusajasta on nähtävillä tällaisen tuotteen tuotetiedoissa. Jos tilaukseen sisältyy tuotteita, joilla on eri toimitusaika, tilaus toimitetaan yhdellä toimituksella kun koko tilaus on valmis toimitettavaksi ellemme toisin ilmoita.
Asiakkaan tulee huomioida pakettien säilytysajat noutopisteessä. Mikäli pakettia ei noudeta säilytysajan sisällä, palautuu paketti takaisin lähettäjälle. Noutamattomasta lähetyksestä veloitamme asiakkaalta toimituskulut ja muut meille aiheutuneet kulut.
Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäispakkauksessa. Muistathan palauttaa kaikki tuotteen osat.
Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla). Voitte käyttää myös tulostettavaa palautuslomakettamme, mutta sen käyttö ei ole pakollista.
Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.
Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia. Asiakas vastaa käyttöönotetun tuotteen arvonalentumisesta ja vähennämme palautettavasta summasta määrän, joka vastaa tuotteen arvonalennusta verrattuna tuotteen alkuperäiseen arvoon. Mikäli tuote on sen käytön johdosta tullut myyntikelvottomaksi, asiakas vastaa tuotteen koko arvosta.
Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.
Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.