1. Soveltamisala ja ehtojen hyväksyminen
Näitä sopimusehtoja (”Ehdot”) sovelletaan Polarsensen verkkosivujen www.polarsense.fi (”Verkkokauppa”) välityksellä ostettavien tuotteiden kauppaan Polarsensen ja asiakkaan (”Asiakas”) välillä.
Verkkokaupan käyttäjän (”Käyttäjä”) tulee tutustua huolellisesti näihin Ehtoihin ennen Verkkokaupan käyttöä. Ehtoja sovelletaan kaikkiin käyttäjän toimiin Verkkokaupassa.
Sopimuskumppanisi kaikissa Verkkokaupassa toteutetuissa ostotapahtumissa on Polarsense:
FeelPolar Oy
Peltokyläntie 2
00740 Helsinki
+358405396284
polarsense.orders@gmail.com
polarsense.fi
2867194-9
Polarsensella on oikeus päivittää näitä Ehtoja milloin tahansa. Päivitettyjä Ehtoja sovelletaan tilauksiin, jotka on tehty uusien Ehtojen voimaantulopäivän jälkeen. Tilaamalla asiakas hyväksyy nämä Ehdot ja sitoutuu noudattamaan Ehtoja kokonaisuudessaan ja hyväksyy samalla henkilötietojensa ja evästeiden käytön Polarsensen tietosuoja- ja evästesääntöjen mukaisesti.
Huomaa, että sinulla saattaa olla näissä Ehdoissa määritettyjen oikeuksien lisäksi muita sovellettavasta lainsäädännöstä johtuvia oikeuksia, jotka voivat vaihdella maakohtaisesti.
Näissä Ehdoissa puhuttaessa tuotteesta (”Tuote”), tarkoitetaan Verkkokaupassa saatavilla olevaa tai Verkkokaupasta tilattua tuotetta.
2. Verkkokaupassa asiointi ja rekisteröityminen
Verkkokaupassa voivat asioida kaikki vähintään 18-vuotiaat henkilöt, joilla on pysyvä toimitusosoite sekä toimiva sähköpostiosoite ja jotka tilaavat tuotteita Verkkokaupan toimitusalueelle.
Asiakkaan tulee antaa itsestään oikeat tiedot asioidessaan Verkkokaupassa. Asiakas vastaa antamiensa tietojen oikeellisuudesta ja on velvollinen ilmoittamaan tietojen muuttumisesta viivytyksettä Polarsenselle. Asiakkaan täytyy olla ostotapahtumaan käytetyn pankki-/luottokortin laillinen omistaja.
Voidaksesi tilata Verkkokaupasta, Asiakkaan täytyy ilmoittaa nimensä, osoitteensa, puhelinnumeronsa, maksutiedot sekä muut ostamiseen vaaditut tiedot.
Tehtyään tilauksen Asiakas saa sähköpostitse maksuvahvistuksen sekä tilausvahvistuksen, jossa on ilmoitettu tilausnumero ja tilatut tuotteet. Asiakas saa sähköpostitse myös toimitusvahvistuksen, kun tilaus on toimitettu. Jos kaikkia tilattuja tuotteita ei voida lähettää samassa lähetyksessä, asiakaspalvelu ottaa yhteyttä Asiakkaaseen ensisijaisesti sähköpostitse. Asiakkaalle ei koidu ylimääräisiä kustannuksia, jos tilattuja tuotteita täytyy lähettää useassa erässä.
Asiakkaalla on oikeus peruuttaa tilauksensa kuluitta ennen toimitusvahvistuksen vastaanottamista ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun sähköpostitse tai puhelimitse polarsense.orders@gmail.com / +358405396284
Tietoja tuotteiden palauttamisesta toimitusvahvistusviestin jälkeen on kohdassa Peruuttamisoikeus.
Asiakas voi halutessaan rekisteröityä Verkkokaupan asiakkaaksi ja näin nopeuttaa asiointia Verkkokaupassa. Rekisteröityminen on maksutonta. Rekisteröityminen tapahtuu toimivalla sähköpostiosoitteella ja asiakkaan valitsemalla salasanalla. Asiakas on vastuussa salasanan huolellisesta säilyttämisestä ja salassapidosta ja vastaa kaikesta käyttäjätunnuksillaan (”Asiakastili”) tapahtuvasta asioinnista Verkkokaupassa. Asiakkaan tulee olla välittömästi yhteydessä Polarsenseen, jos Asiakas havaitsee tai epäilee, että hänen tunnuksensa on joutuneet kolmannen osapuolen haltuun tai että hänen tunnuksiaan käytetään väärin. Polarsensella on oikeus jäädyttää tai sulkea Asiakkaan tunnukset, mikäli Polarsense havaitsee väärinkäyttöä Asiakastilillä.
Asiakkaan henkilötietoja käsitellään tietosuojaselosteen mukaisesti. Henkilötietoja ja maksutietoja käsitellään salattua yhteyttä käyttäen.
3. Käyttäjän Verkkokauppaan tuottama sisältö
Käyttäjä sitoutuu olemaan tuottamatta ja välittämättä Verkkokauppaan mitään sellaista sisältöä, joka on lain tai hyvän tavan vastaista taikka muutoin sopimatonta, kolmansien oikeuksia loukkaavaa tai oikeudettomasti jotain kolmannen osapuolen tuotteita tai palveluita mainostavaa.
Käyttäjä saa lähettää, toimittaa tai julkaista Verkkokauppaan vain sellaista sisältöä, johon ja jonka käyttöön hänellä on rajoitukseton oikeus, mukaan lukien oikeus välittää sisältö Polarsenselle ja antaa Polarsenselle oikeuden julkaista ja käyttää Käyttäjän kyseistä sisältöä korvauksetta siihen tarkoitukseen, mihin se on kerätty.
Polarsense ei tarkasta etukäteen Käyttäjän Verkkokauppaan tuottamaa tai välittämää sisältöä eikä ole siitä miltään osin vastuussa. Polarsense pidättää oikeuden, milloin tahansa oman harkintansa perusteella ilman etukäteisilmoitusta poistaa Käyttäjän tuottama sisältö, jonka katsoo olevan näiden Ehtojen vastainen tai muutoin Polarsenselle tai kolmansille osapuolille haitallinen/vahingollinen, taikka muuttaa sisältöä harkintansa perusteella esimerkiksi kirjoitusvirheiden korjaamiseksi. Kuka tahansa voi pyytää Verkkokauppaan välitettyä sisältöä poistettavaksi ottamalla yhteyttä Polarsensen Asiakaspalveluun, Polarsense päättää tällaisen pyynnön noudattamisesta.
4. Asiakas ja kuluttajansuoja
Kuluttaja-asiakkaan ja Polarsensen välisessä asiakassuhteessa noudatetaan näiden Ehtojen lisäksi kulloinkin voimassa olevaa kuluttajansuojan lainsäädäntöä. Kuluttajansuojan kannalta ei ole merkitystä, onko kuluttaja-asiakas rekisteröitynyt vai ei.
Yritysasiakkaan ja Polarsensen välisessä asiakassuhteessa noudatetaan ensisijaisesti näitä Ehtoja ja toissijaisesti kulloinkin voimassaolevaa kauppalakia.
5. Tuotetiedot ja Tuotteiden saatavuus
Polarsense pyrkii siihen, että Verkkokaupassa on ajantasaiset ja oikeat tiedot tuotteesta ja saatavuudesta, mutta ei kuitenkaan voi taata tietojen virheettömyyttä, eikä myytävien tuotteiden saatavuutta tai riittävyyttä. Tiettyjä tuotteita valmistetaan vain rajallinen määrä tai tuote saattaa muutoin olla tilapäisesti loppuunmyyty.
Mikäli tilauksen vastaanottamisen jälkeen käy ilmi, että tilattu tuote on loppunut tilapäisesti tai pysyvästi järjestelmän Asiakkaalle ilmoittamasta saldomäärästä huolimatta, Polarsense ilmoittaa tästä viivytyksettä Asiakkaalle hänen ilmoittamia yhteystietoja käyttäen, ensisijaisesti sähköpostitse.
Mikäli tilattua tuotetta ei ole lainkaan saatavilla, Polarsense sitoutuu hyvittämään Asiakkaalle tilatusta tuotteesta jo maksetun hinnan täysimääräisesti, ja kaupan katsotaan purkautuneen kyseisen tuotteen osalta. Polarsensen asiakaspalvelu ottaa tällaisessa tilanteessa Asiakkaaseen yhteyttä, ja Asiakkaalla on halutessaan mahdollisuus pitää kauppa voimassa ja hyväksyä pidempi toimitusaika, mikäli se on Polarsensen toimesta mahdollista tai korvaavan tuotteen toimittaminen.
Polarsensella on oikeus harkintansa mukaan päivittää Tuotteiden kuvauksia milloin tahansa ennalta ilmoittamatta.
Polarsense pyrkii parhaansa mukaan varmistamaan, että Tuotteet esitetään Verkkokaupassa mahdollisimman oikeissa väreissä ja totuudenmukaisina. Tuotekuvat ovat esimerkkikuvia Tuotteista ja ne pyritään esittämään todenmukaisina, mutta esimerkiksi puun pinta on jokaisessa puuta sisältävässä tuotteessa yksilöllinen. Teemme kaikkemme, jotta tuotekuvat mahdollisimman hyvin vastaisivat todellisia tuotteita ja niiden sävyjä. Emme kuitenkaan voi taata, että tuotteiden sävyt ovat todenmukaiset kaikilla näyttöasetuksilla.
6. Hinnat ja verot
Ilmoitetut hinnat koskevat ainoastaan Verkkokaupassa tehtyjä tilauksia. Kaikki Verkkokaupassa esitetyt tuotteiden hinnat ovat tuotteiden täysiä vähittäishintoja. Hinnat sisältävät arvonlisäveron tai muut tilausmaassa sovellettavat verot. Hinnat eivät sisällä toimituskuluja. Tilauskohtaiset toimituskulut näkyvät kassalla, kun Asiakas valitsee toimitustavan. Polarsense pidättää oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin kuitenkin siten, että mahdolliset muutokset koskevat vain muutosten voimaantulon jälkeen tehtäviä tilauksia. Hinnat esitetään euroina.
Polarsense pidättää oikeuden perua Asiakkaan tilauksen, kun kyseessä on selvä ja olennainen hintavirhe tilatussa Tuotteessa. Tällä tarkoitetaan tuotteen mahdollista hinnoitteluvirhettä Verkkokaupassa siten, että tuotteen hinta poikkeaa niin merkittävästi ja selvästi tuotteen tavanomaisesta hintatasosta, että keskivertokuluttajan katsottaisiin ymmärtäneen kyseessä olevan virhe. Selvänä hintavirheenä pidettäisiin esimerkiksi sitä, että Tuotteen hinta on 0,00 euroa tai hintaa ei ole ollenkaan, tai jos Tuotteen hinnaksi on esitetty niin alhainen hinta, että sitä voidaan yleisen käsityksen mukaan pitää virheellisenä.
7. Toimituskulut ja -tavat
Polarsense toimittaa Tuotteet mahdollisimman pian tilauksen vastaanotettuaan. Tähän menee noin 2-4 arkipäivää, mutta kiireellisinä aikoina korkeintaan 10 arkipäivää. Kiireellisiä aikoja voivat olla erilaiset kampanjat tai uusien mallistojen julkaisuajankohdat. Joillakin Tuotteilla voi olla pidempi toimitusaika ja tällöin tieto toimitusajasta on nähtävillä tällaisen Tuotteen tuotetiedoissa. Jos tilaukseen sisältyy tuotteita, joilla on eri toimitusaika, tilaus toimitetaan yhdellä kerralla kun koko tilaus on valmis toimitettavaksi ellei Polarsense toisin ilmoita.
Polarsense toimittaa tilaukset Suomeen käyttämällä Postin ja Matkahuollon pakettipalveluita. Ulkomaille Polarsense toimittaa käyttämällä esimerkiksi Postin ja DHL:n pakettipalveluita Asiakkaan valinnan ja toimitustavan saatavuuden mukaisesti.
Asiakkaan tulee huomioida pakettien säilytysajat noutopisteessä. Mikäli pakettia ei noudeta säilytysajan sisällä, palautuu paketti takaisin Polarsenselle. Noutamattomasta lähetyksestä Polarsense veloittaa Asiakkaalta summan, joka kattaa toimituskulut ja muut Polarsenselle aiheutuneet kulut.
9. Peruuttamisoikeus
Verkkokaupassa tapahtuva myynti on kuluttajasuojalainsäädännön tarkoittamaa etämyyntiä. Jos Asiakas haluaa käyttää peruuttamisoikeuttaan, hänen on tehtävä palautusilmoitus 14 vrk kuluessa Tuotteiden vastaanottamisesta. Palautusilmoituksen voi tehdä sähköpostitse Polarsensen asiakaspalveluun (polarsense.orders@gmail.com). Palautettavat tuotteet tulee tämän jälkeen viipymättä lähettää Polarsenselle, viimeistään 14 vrk kuluessa. Palautusilmoituksen voi tehdä myös täyttämällä palautuslomakkeen, jonka Asiakas liittää lähetyksen mukaan ja lähettää polarsenselle 14 vrk kuluessa Tuotteiden vastaanottamisesta.
Huomaathan että peruuttamisoikeus ei koske personoituja tuotteita.
Kun Asiakas peruuttaa Verkkokaupassa tekemänsä tilauksen, ja ellei toisin ole sovittu, Polarsense palauttaa tästä maksetun suorituksen käyttämällä sitä maksutapaa, jota Asiakas on itse käyttänyt alkuperäisessä ostotapahtumassa. Polarsense palauttaa viipymättä palautettavan summan käsiteltyään asiakaspalautuksen, kuitenkin viimeistään 14vrk kuluessa vastaanotettuaan tuotteet. Palautus ei kata asiakkaan valitsemasta muusta kuin Polarsensen tarjoamasta edullisimmasta vakiotoimituksesta aiheutuvia lisäkuluja. Mikäli vain osa tilauksesta palautetaan, toimituskuluja ei palauteta. Asiakas vastaa käyttöönotetun tuotteen arvonalentumisesta, ja Polarsensella on oikeus vähentää palautettavasta summasta määrä, joka vastaa tuotteen arvonalennusta verrattuna tuotteen alkuperäiseen arvoon. Mikäli tuote on sen käytön johdosta tullut myyntikelvottomaksi, Asiakas vastaa tuotteen koko arvosta ja, mikäli asiakas haluaa, että tuote lähetetään hänelle uudelleen, tästä aiheutuneista kuljetuskustannuksista.
Asiakkaalla on velvollisuus käsitellä Tuotteita huolella ja pakata Tuote niin ettei se vaurioidu kuljetuksessa. Asiakkaan tulee liittää lähetyksen mukaan tieto palautettavista tuotteista.
Peruuttaminen Suomesta
Palautus Postin kautta:
FeelPolar Oy
Peltokyläntie 2 A 7
00740 Helsinki
+358405396284
polarsense.orders@gmail.com
polarsense.fi
Peruuttaminen muualta kuin Suomesta
Ota yhteyttä Polarsensen asiakaspalveluun (polarsense.orders@gmail.com).
10. Toimituksen tai Tuotteiden virheet
Kun Asiakas on vastaanottanut toimituksen, Asiakkaan tulee viipymättä tarkistaa, että toimitetut tuotteet ovat ehjiä ja muutoin virheettömiä. Asiakkaan tulee myös varmistaa, että toimitus sisältää kaikki Asiakkaan tilaamat tuotteet.
Polarsense vastaa toimituksen ja toimitettujen Tuotteiden virheistä kuluttajasuojalain 5 luvun mukaisesti. Jos Asiakkaan vastaanottamat Tuotteet ovat virheellisiä tai eivät vastaa tilausta, Asiakkaan tulee ottaa viivytyksettä yhteys Polarsensen asiakaspalveluun
FeelPolar Oy
Peltokyläntie 2
00740 Helsinki
+358405396284
polarsense.orders@gmail.com
polarsense.fi
Mikäli Polarsense on toimittanut Tuotteen, joka ei vastaa tilausta, Polarsense pyrkii ensisijaisesti korjaamaan virheen toimittamalla Asiakkaalle oikean Tuotteen ja Asiakas palauttaa väärin toimitetun Tuotteen takaisin Polarsenselle maksutta.
Mikäli lähetys on vaurioitunut kuljetuksessa, Polarsense kehottaa Asiakkaan olemaan ottamatta vastaan lähetystä ja olemaan asiasta yhteydessä Polarsensen asiakaspalveluun.
Mikäli Asiakas havaitsee Tuotteessa sovellettavan kuluttajansuojalainsäädännön mukaisen virheen, voi Asiakas halutessaan tehdä Polarsenselle tätä koskevan reklamaation.
Mikäli reklamaatio johtaa Tuotteen lähettämiseen Polarsenselle, Polarsense vastaa tästä lähetyksestä aiheutuneista kuljetuskustannuksista.
Kun reklamaation kohteena ollut Tuote on palautettu ja reklamaatio on todettu aiheelliseksi, Polarsense maksaa asiakkaalle sovellettavan kuluttajasuojalainsäädännön mukaisen hyvityksen. Polarsense pyrkii tekemään suorituksen kolmenkymmenen (30) päivän kuluessa päivästä, jolloin Polarsense on vastaanottanut reklamaation kohteena olevan Tuotteen. Mikäli reklamaation johdosta palautettu Tuote ei ole sovellettavan kuluttajansuojalainsäädännön mukaisesti virheellinen, Polarsense voi hylätä reklamaation ja Asiakkaalta voidaan tällöin periä tuotteen palautuksesta Asiakkaalle aiheutuvat kuljetuskulut.
Nämä Ehdot eivät rajoita Asiakkaan sovellettavan kuluttajansuojalainsäädännön mukaisia oikeuksia eikä elinkeinonharjoittajan lakisääteistä tuotevirheisiin sovellettavaa virhevastuuta mukaan lukien oikeutta vaatia virheen korjaamista tai tuotteen korvaamista uudella.
11. Linkit ulkopuolisille sivuille
Verkkokauppa voi sisältää linkkejä kolmansien osapuolten verkkosivustoille tai palveluihin. Vaikka kolmas osapuoli olisi sidoksissa Polarsenseen, ei Polarsense voi vaikuttaa näihin linkitettyihin sivustoihin tai palveluihin, joilla kaikilla on omat erilliset, Polarsensesta riippumattomat käyttöehtonsa ja/tai tietosuoja- ja tiedonkeruukäytäntönsä. Nämä linkitetyt verkkosivustot ja palvelut tarjotaan vain käytön tueksi ja Asiakas käyttää niitä omalla vastuullaan.
12. Pätevyys
Jos jokin näiden Ehtojen ehdoista todetaan pätemättömäksi, lainvastaiseksi tai täytäntöönpanokelvottomaksi, kyseinen ehto pannaan täytäntöön sovellettavan lain suurimmassa sallitussa laajuudessa. Tämä ei vaikuta millään tavoin muiden ehtojen pätevyyteen, laillisuuteen tai täytäntöönpanokelpoisuuteen.
13. Ylivoimainen este
Ellei sovellettavasta pakottavasta lainsäädännöstä muuta johdu, Polarsense ei ole vastuussa mistään viivästyksistä tai vahingoista, jotka aiheutuvat olosuhteista, joihin Polarsense ei pysty vaikuttamaan. Tällaisia ovat esim. yleiset työtaistelut, sotatoimet, tulipalot, salamointi, terrori-iskut, virallisten määräysten muutokset, tekniset ongelmat, viat voima-/tele-/tietokoneyhteyksissä tai muussa viestinnässä sekä alihankkijoiden toimittamien palveluiden viat ja viivästykset, jotka johtuvat edellä mainituista olosuhteista. Mikäli tällainen tilanne ilmenee, Polarsense ilmoittaa siitä Asiakkaalle. Mikäli tilanne on kestänyt yli kahden (2) kuukauden ajan, sekä Asiakkaalla että Polarsensella on oikeus keskeyttää Verkkokaupassa tehty ostotapahtuma välittömin seurauksin.
14. Sovellettava laki ja erimielisyyksien ratkaiseminen
Näihin sopimusehtoihin sovelletaan Suomen lakia.
Kaikki näihin Ehtoihin tai Verkkokauppaan ja siellä tapahtuviin ostoksiin liittyvät erimielisyydet ratkaistaan pääsääntöisesti neuvottelemalla Polarsensen ja Asiakkaan välillä. Mikäli Asiakas ei ole tyytyväinen erimielisyyden ratkaisuun, on Asiakkaalla oikeus ottaa yhteyttä kilpailu- ja kuluttajaviraston kuluttajaneuvontaan sekä sen jälkeen pyytää kuluttajariitalautakuntaa esittämään ratkaisua.
Erimielisyystilanteissa Polarsense pyrkii noudattamaan Suomen kansallisen kuluttajavalituslautakunnan tai muiden Euroopan maiden vastaavien viranomaisten päätöksiä.
Nämä toimitusehdot ovat voimassa 3.5.2021 alkaen.
FeelPolar Oy
Peltokyläntie 2
00740 Helsinki
+358405396284
polarsense.orders@gmail.com
polarsense.fi
2867194-9
Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Turvallisen ja helpon ostokokemuksen tarjoamiseksi Polarsensen Verkkokaupassa on tarjolla seuraavia maksutapa vaihtoehtoja:
- Yleisimmät korttimaksutavat (Visa, Mastercard, American Express)
- Kaikkien kotimaisten pankkien verkkomaksupainikkeet: Nordea, Osuuspankki, DanskeBank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki
- Mobiilimaksutavat (Mobilepay)
- Lasku- ja osamaksutavat (Collector Bank)
- Lahjakortti
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana
toimii Paytrail Oyj (2122839-7), yhteistyössä suomalaisten pankkien ja
luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan. Maksutapojen tarjoajat ovat kolmansia osapuolia, joiden
kanssa Polarsense on solminut yhteistyösopimukset. Asiakas syöttää itse kaikki
luottokortti- tai verkkopankkimaksutiedot pankin tai maksupalveluntarjoajan
sivuilla. Tietoliikenneyhteyksissä Polarsense käyttää salattua SSL -yhteyttä.
Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Paytrail Oyj:n (2122839-7) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Polarsensen yleiset ehdot.
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
FeelPolar Oy
Peltokyläntie 2
00740 Helsinki
+358405396284
polarsense.orders@gmail.com
polarsense.fi
2867194-9
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.
Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.
Toimitamme tuotteet mahdollisimman pian tilauksen vastaanottamisen jälkeen. Tähän menee noin 2-4 arkipäivää, mutta kiireellisinä aikoina korkeintaan 10 arkipäivää. Kiireellisiä aikoja ovat erilaiset kampanjat tai uusien mallistojen julkaisuajankohdat. Joillakin tuotteilla voi olla pidempi toimitusaika ja tällöin tieto toimitusajasta on nähtävillä tällaisen tuotteen tuotetiedoissa. Jos tilaukseen sisältyy tuotteita, joilla on eri toimitusaika, tilaus toimitetaan yhdellä toimituksella kun koko tilaus on valmis toimitettavaksi ellemme toisin ilmoita.
Asiakkaan tulee huomioida pakettien säilytysajat noutopisteessä. Mikäli pakettia ei noudeta säilytysajan sisällä, palautuu paketti takaisin lähettäjälle. Noutamattomasta lähetyksestä veloitamme asiakkaalta toimituskulut ja muut meille aiheutuneet kulut.
Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäispakkauksessa. Muistathan palauttaa kaikki tuotteen osat.
Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla). Voitte käyttää myös tulostettavaa palautuslomakettamme, mutta sen käyttö ei ole pakollista.
Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.
Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia. Asiakas vastaa käyttöönotetun tuotteen arvonalentumisesta ja vähennämme palautettavasta summasta määrän, joka vastaa tuotteen arvonalennusta verrattuna tuotteen alkuperäiseen arvoon. Mikäli tuote on sen käytön johdosta tullut myyntikelvottomaksi, asiakas vastaa tuotteen koko arvosta.
Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.
Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.